Δευτέρα 7 Απριλίου 2008

Καλαμαράκια



Μεσημέρι...σκέψη πολύ στα γρήγορα για να ακούσω και μία δικιά σας γνώμη μήπως εγώ βρε παιδί μου είμαι τρελός - χαζός και όλα τα παρεμφερή!
Από χτες το βράδυ μου έχει πει η μάνα μου πως για σήμερα θα μαγειρέψει καλαμαράκια....
Ως γνωστόν εγώ δεν τα πολυσυμπαθώ και επειδή η καλή μαμά πάνω απ'όλα σκέφτεται τα παιδιά της κράτησε γεμιστές πιπεριές από χτες για να ταΐσει το παιδί της....Πάρα πολύ ωραία μέχρις εδώ!
Έρχεται η ώρα του φαγητού,κάθομαι στο τραπέζι και γίνεται η παρακάτω συζήτηση:
- Εφτιακσα και μακαρόνια για σένα μιας και δεν σου αρέσουν τα καλαμαράκια...
- Ωραία :)
- Να σου βάλω και σαλτσούλα που έκανα για τα μακαρόνια με καλαμαράκια?
- ε?

Δηλαδής είναι φυσιολογικό τώρα αυτό?
Σου φτιάχνει ένα φαγητό επειδή δεν τρως κάποιο άλλο και μέσα σε αυτό βάζει και καλαμαράκια?
Εγώ φταίω που μιλάω???

1 Μπηχτές:

Anilikos είπε...

ΛΟΛ!
Που να δεις εμένα :Ρ
Από 5 χρονών έχω να φάω φασολάδα..

-Τι θες να σου μαγειρέψω;
-Κάτι να μ'αρέσει!
-Έχω βάλει φασόλια να μουσκεύουν. Νηστεία.
[-Είπε κανείς ότι νηστεύω; Κι αν νήστευα, υπήρχε περίπτωση να τα φάω;;;;]

Μάνες :)