Τρίτη 20 Μαΐου 2008

Οδηγίες χρήσης!

Όλοι οι Θεσσαλονικείς θα έχετε δοκιμάσει τουλάχιστον μία φορά την κρέπα του Valentino στην Ναβαρίνου! Αν όχι επιβάλλεται! Με αφορμή το email αυτό θυμήθηκα τις οδηγίες χρήσης που αναγράφονταν στις χαρτοπετσέτες του μαγαζιού!

- Οδηγίες Χρήσης:

Πως τρώμε κρέπα στο μαγαζί μας.

Πρώτον: Πατάς

Δεύτερον: Ρουφάς

Τρίτον : Δαγκώνεις

Αλλιώς : Λερώνεις!


Και ας πάμε στο email στο οποίο έβαλα και εγώ την πινελιά μου!

Να ευχαριστήσω τη ψυχή που μου το έστειλε και να τις στείλω τα φιλιά μου. (Ακόμη περιμένω και τη δική σου εκδοχή ;)



Έχετε προσέξει ποτέ τις οδηγίες χρήσης σε προϊόντα που καθημερινά καταναλώνουμε;

Όχι; Καλά θα κάνετε να δίνετε περισσότερη σημασία γιατί μερικές έχουν πολύ γέλιο.

Σας αναφέρουμε τις σημαντικότερες που εντοπίσαμε:

1. Εμφανίστηκε σε σακουλάκι με γαριδάκια:
'Μπορεί να είσαι ο νικητής, δεν είναι απαραίτητη η αγορά του προϊόντος, πληροφορίες εντός'.
(Ωραία! Και τώρα πες μου… που βρίσκονται οι οδηγίες για να γίνω Χάρρυ πότερ ??)

2. Σε πιστολάκι για τα μαλλιά:
'Μην το χρησιμοποιείτε κατά την διάρκεια του ύπνου'.
(Και αναρωτιόμουν τι ήταν αυτός ο θόρυβος κάθε βράδυ!)

3. Σε σαπούνι ελληνικής παραγωγής:
'Χρησιμοποιήστε το σαν κανονικό σαπούνι'.
(Σίγουρα?)

4. Σε κατεψυγμένο φαγητό:
'Πρόταση σερβιρίσματος: Ξεπαγώστε το'.
(Μάαααακη!!! Ανακάλυψα τελικά γιατί ήταν τόσο τραγανός ο αρακάς!!!)

5. Σε κάλυμμα κεφαλιού για ντους:
'Προσοχή: Χωράει μόνο ένα κεφάλι'.
(Και που θα βάλει το κεφάλι της η σιαμαία αδερφή μου?!!?)

6. Σε πακέτο με γλυκό τιραμισού (τυπωμένο στον πάτο):
'Μην το αναποδογυρίζετε'.
(Χμμμ και τι λέγαμε?)

7. Σε υπνωτικό χάπι:
'Παρενέργειες: Μπορεί να προκαλέσει υπνηλία'.
(Ε τότε να τα κόψω!)

8. Σε αποκριάτικη παιδική στολή Σούπερμαν:
'Φορώντας αυτή τη στολή δε μπορείς να πετάξεις'.
(Εδώ μου καταστρέφετε τη μεγαλύτερη παιδική φαντασίωση!)

9. Σε πακέτο ξηρών καρπών:
'Οδηγίες: Ανοίξτε το πακέτο, φάτε τους ξηρούς καρπούς'.
(Το σακουλάκι τι να το κάνω?)

10. Σε κουβέρτα:
'Να μη χρησιμοποιείται για προστασία σε τυφώνες'.
(Σε σεισμούς μπορώ να σκεπαστώ;)

11. Σε καθρέφτη:
'Θυμήσου: Τα αντικείμενα στον καθρέφτη είναι στην πραγματικότητα πίσω σου'.
(Αχ τι κρίμα… και εγώ νόμιζα πως μπορούσα να βλέπω ανάμεσα από τοίχους!)

12. Στο καπάκι μπουκαλιού με γάλα:
'Αφού ανοιχτεί, κρατήστε το όρθιο'.
(Και που γράφει πόση ώρα να περιμένω?)

13. Σ'ένα σπρέι για έντομα:
'Αυτό το προϊόν δεν έχει δοκιμαστεί σε ζώα'.
(Και δώρο η μυγοσκοτώστρα!)

14. Σε μερικές βάσεις μπουκαλιών γνωστού αναψυκτικού:
'Ανοίξτε απ'την άλλη μεριά'.
(Και στην άλλη μεριά που πήγα πάλι δεν ανοίγει...)

15. Σε ένα κουτί φιστίκια:
'Προσοχή. Περιέχει φιστίκια'.
(Αποκλείεται! Ψέματα θα είναι!)

16. Στη συσκευασία σίδερου σιδερώματος:
'Μη σιδερώνετε τα ρούχα ενώ τα φοράτε'.
(Τώρα κατάλαβα γιατί έχω κάτι εγκαύματα στα χέρια...)

3 Μπηχτές:

Takis Varatzas είπε...

Πολύ καλό...

Πέθανα από τα γέλια με μερικές ιστορίες σου + το ότι μου έδωσες τρελή ιδέα για μελλοντικό θέμα.
Σε βάζω στα link του blog μου.

Γιώργος είπε...

σ'ευχαριστω και χαιρομαι που σου άρεσε:)
και το δικο σου blog κοσμει ηδη τα Links μου :)

γυάλινο δάκρυ είπε...

Πολύ καλό! Το έχω διαβάσει κι άλλες φορές στο παρελθόν αλλά κάθε φορά λύνομαι στα γέλια! Αν έχεις κι άλλα τέτοια βάλε :)