Δευτέρα 19 Μαΐου 2008

Το άγχος μου μέσα!!!

Πραγματικά έχω να νιώσω τέτοιο άγχος ......ούτε εγώ θυμάμαι από πότε.....
Μην σας πω πως δεν έχω νιώσει κιόλας! Όταν έδινα εγώ πάντως πανελλήνιες σίγουρα μόνο άγχος δεν είχα!
Σήμερα όπως ανέφερα σε προηγούμενη ανάρτηση άρχισαν οι Πανελλήνιες Εξετάσεις των λυκείων ανά την χώρα, με σκοπό οι μαθητές να βρουν μια θέση στα αει και τει της χώρας.
Ως γνωστόν (όχι για όλους βέβαια αλλά σας το γνωστοποιώ τώρα) ο αδερφός μου είναι μαθητής της Γ΄ λυκείου και θα πάρει μέρος στις εξετάσεις... (σε 7 λεπτά από τώρα δηλαδή)
Επειδή και εγώ δεν έχω μάθημα σήμερα κανονίσαμε εδώ και μέρες να τον πηγαίνω εγώ στο σχολείο του το πρωί επειδή είναι στην καλαμαριά (μην ταλαιπωρείται το παιδί.έχουν το διάβασμα,έχουν το άγχος να έχουν και τα ταχι και λεωφορεία δεν λέει!)
Το πρόγραμμα που είχαμε συμφωνήσει ήταν το εξής. Θα ξυπνούσε αυτός απο τις 6:20 για να πάρει το παιδί το πρωινό του, να έχει προλάβει να ετοιμαστεί, να ξυπνήσει τέλος πάντων για να μην είναι σαν ζαβλακωμένο! Εγώ θα ξυπνούσα στις 7:00 (κλασική ώρα για μένα), θα τον έβαζα στο αμάξι και θα φεύγαμε!
Το λοιπόν..... Εγώ από το άγχος κατάφερα να κοιμηθώ στις 4:30 το πρωί και ξύπνησα στις 5:50 αντί για 6:50 επειδή φύσικα έβαλα λάθος αφύπνιση!!! Φυσικά δεν το αντιλήφθηκα αμέσως και ξύπνησα και τον αδερφό από τις 6:00! Πλύθηκα, ντύθηκα, μέχρι να σηκωθεί και καθώς φτιάχνω το καφεδάκι μου βλέπω τα κλειδιά και το κινητό τηλέφωνο του πατέρα μου στο τραπέζι! (Εδώ την σακουλεύτηκα λίγο και αρχίζω να αναρωτιέμαι γιατί δεν έχει φύγει ακόμη για τη δουλειά μια και σηκώνεται στις 6:30...) Γυρνάω λοιπόν διστακτικά και βλέπω στο ρολόι τοίχου την ώρα.... 06:05............................... Επαληθεύω με το κινητό μου............. τα ίδια.......
Την πάτησαμε σκέφτομαι.....τζάμπα ξύπνησα και το παιδί τέτοια ώρα.... βγες στο μπαλκόνι τώρα βλαμμένε να κάνεις ένα τσιγάρο να χαλαρώσεις γιατί είσαι πολύ ζώον! Ουφ!
Πραγματικά τέτοιο άγχος δεν τράβηξα ούτε όταν έδινα εγώ εξετάσεις!!! Ίσα ίσα που ήμουν τόσο χαλαρός που έκανα και χιούμορ!
Η εξέταση έχει ξεκινήσει εδώ και 14 λεπτά. Καλή επιτυχία για ακόμη μια φόρα σε όλους!!!

2 Μπηχτές:

Xristos είπε...

Έτσι, έτσι, καλή επιτυχία σε όλους τους... Κι εγώ πέρυσι στη θέση τους ήμουν... Τραυματική εμπειρία!

beth είπε...

katarxin eyxaristw mias kai egw eimai mia ma8itria pou dinei exetaseis

pw re si giwrgo megalo louki trabikses....
xaxa to exoun ayto oi magaloi aderfoi

toulaxiston o aderfos sou exei esena gia support:)