Τετάρτη 21 Μαΐου 2008

Ένα πολύ όμορφο τεστ

Ένα πολύ όμορφο τεστ σε μορφή παρουσίασης που κατέφθασε στο mail μου πριν λίγη ώρα.
Απαντάτε σε 10 ερωτήσεις, υπολογίζετε την βαθμολογία σας και μαθαίνετε και δύο πράγματα που μπορεί να σας αρέσουν, να σας κάνουν να σκεφτείτε, να με βρίσετε επειδή απλά χάσατε το χρόνο σας:P
Παρουσίαση βρίσκεται εδώ.

Εγώ κάνοντας το τεστ τα αποτελέσματα ήταν τα παρακάτω:
"Οι άλλοι σε βρίσκουν φρέσκο, ζωντανό, γοητευτικό, συναρπαστικό, πρακτικό και πάντα ενδιαφέρων. Κάποιος που είναι σταθερά στο κέντρο της προσοχής, αλλά αρκετά ισορροπημένο χωρίς να τους κάθεσαι στο σβέρκο. Συχνά σε χαρακτηρίζουν ως ευγενή, διακριτικό και κατανοητό. Κάποιος που θα τους ανεβάσει πάντα και θα τους βοηθήσει."

Αν έχετε διάθεση σας προκαλώ να κάνετε το τεστ και να απαντήσετε με σχόλιο τα δικά σας αποτελέσματα.

4 Μπηχτές:

Takis Varatzas είπε...

ΣΚΟΡ 36.
Οι άλλοι σε βλέπουν σαν λογικό, σοβαρό, προσεκτικό και πρακτικό. Σε θεωρούν έξυπνο, χαρισματικό ή ταλαντούχο αλλά μετριοπαθή. Όχι ένα άτομο που κάνει ιδιαίτερα φίλους γρήγορα ή εύκολα, αλλά κάποιος που είσαι εξαιρετικά πιστός σε φίλους που τελικά κάνεις και περιμένεις να κάνουν και αυτοί το ίδιο. Άνθρωπος που δεν κλονίζεται εύκολα η φιλία του, αλλά εξίσου δύσκολα επανέρχεται όταν η φιλία σπάσει.

Γιώργος είπε...

Εγω να αναφερω οτι το σκορ μου ηταν 44 ποντοι!
δεν ειναι και ασΚημα!

Takis Varatzas είπε...

Βασικά τώρα που είδα την βαθμολογία αν διάλεγα άλλο χρωμα γιατί μου αρέσει και το άλλο χρώμα το ίδιο θα είχα 41 βαθμούς. Οπότε τοπόθετώ τον εαυτό μου ανάμεσα στις περιγραφες 31-40 και 41-50 που είναι και κάτι που μου ταιριάζει περισσότερο. Πολύ καλό πάντως ... Ο Dr Phil κατά 80% πέφτει μέσα.

Γιώργος είπε...

ναι οντως και γι'αυτο μου αρεσε και θελησα να το μοιραστω μαζι σας:)