Παρασκευή 13 Ιουνίου 2008

Ακόμη ένα παιχνιδάκι!

Ένα παιχνιδάκι στο οποίο με κάλεσε η Νινέτα στο οποίο πρέπει να σας πω 10 άχρηστα πράγματα για μένα.

(αν και ακόμη δεν μπορώ να πολυκαταλάβω την ουσία του όλου πράγματος:P θα προσπαθήσω όσο περισσότερο μπορώ)

1) Είμαι πολύ ψηλός (παλικάρι σαν τα κρύα τα νερά που λένε) ... 1.94 για την ακρίβεια

2) φοράω 47 νούμερο παπούτσι

3) καπνίζω old holborn τουλάχιστον τους τελευταίους 6 μήνες. Παλιότερα και από πάντα κάπνιζα Lucky Strike(Silver).

4) Λατρεύω τα σκυλιά αλλά μισώ τις γάτες.

5) Το ραδιόφωνο μου είναι διαρκώς συντονισμένο στον Imagine

6) Πίνω τουλάχιστον 3 φραπέδες την ημέρα. (Χειμώνα - Καλοκαίρι). Δεν μπορώ τους ζεστούς καφέδες γιατί καίγομαι.Ακόμη και αν τύχει να παραγγείλω σε καφέ θα τους ζητήσω να τον κάνουν χλιαρό.

7)Τρελαίνομαι για μακαρονάδες.Μπορώ να ζήσω τρώγοντας μόνο μακαρόνια. Επίσης μου αρέσουν πολύ τα πικάντικα φαγητά και οι πικάντικες σάλτσες!

8) Το αγαπημένο μου χρώμα είναι το μαύρο και ακολουθεί το μπλε.

9) Δεν μου αρέσουν τα μπουζούκια και δεν πηγαίνω παρά μόνο αν υπάρχει σοβαρή απειλή:P

10) Τελευταία ένα κομμάτι που με εκφράζει με την όλη φάση της εξεταστικής και τα σκονάκια είναι το Kwan - Tainted love και ιδιαίτερα το ρεφραίν που λέει "I'm ready to play to game.Ready to loose it all". Κάνοντας σκονάκια τα παίζεις όλα...Ή θα περάσεις το μάθημα ή θα σε πιάσουν. Δεν έχει παρακάλια. (παρακάλια κάνεις μόνο στην περίπτωση που σε πιάσουν, για να σου δώσουν πίσω τα σκονάκια....Μην τα φτιάχνεις από την αρχή για την επόμενη εξεταστική, δεν λέει!).

Αυτές ήταν 10 άχρηστες πληροφορίες.
Καλώ με την σειρά μου όποιον θέλει να πάρει μέρος από τις Φαβορίτες μου δίπλα, με την προϋπόθεση να με ενημερώσει με ένα σχόλιο για να τον διαβάσω και γω με τη σειρά μου.

3 Μπηχτές:

*Νινέτα* είπε...

Γιώργο μου τα παιχνιδάκια δεν έχουν και καμια οπυσία..Για να περνάμε το χρόνο μας είναι!!!

1) Με περνάς 30 πόντους....;((((((
Γαμώ το ύψος μου γαμώ...Ακούω τέτοια και συγχίζομαι......

2) 47;;Δηλαδή αν τσακωθείς με κάποιον και του πετάξεις το παπούτσι σου μπορεί να πάθει διάσειση;;;;;;;;;;;;

4) Είσαι φίλος μουουουουου!!!!

5) Φοβερές Φάρσες!!!!

7) Moυ άνοιξες την όρεξη....

γυάλινο δάκρυ είπε...

Δηλαδή μόλις ομολόγησες πως δεν διαβάζεις αυτούς που έχεις στις φαβορίτες σου, παρά μόνο αν σου αφήσουν κάποιο σχόλιο! Ωστε έτσι, ε; Άκυρο το κάμπινγκ! Είδες τι έχασες πάνω που ήμουν έτοιμη να υποκύψω; :P

10)Πέρνα να το ακούσουμε μαζί! :P

2)Μου θυμίζεις τα ανέκδοτα με τον Τσακ Νόρις!

7)Λοιπόν άσε, φτιάξε μια μακαρονάδα κι έρχομαι εγώ! :P

Xristos είπε...

Καλα, το 10 είναι all the money ρε!!