Κυριακή 24 Αυγούστου 2008

Μια αλλιωτικη αναρτηση

Μια ανάρτηση απο το μπαλκονι..Μόλις είδα το "Γαμήλιο Πάρτυ" το οποίο ήταν καλυτερο απο οσο περιμενα και μου κρατησε συντροφια για αρκετη ωρα.
Δροσιά, αεράκι κλπ ΔΕΝ εχει....οποτε δεν θα μπορεσω να ομορφυνω αυτην την αναρτηση με τετοιους χαρακτηρισμους :P
Μπορω να πω ομως οτι απολαμβανω το ροδακινακι μου.....για την ακριβεια νεκταρινι..μιας και ...(ετσι για να μαθαινετε) δεν μου αρεσει το χνουδι του ροδακινου....με ανατριχιαζει και μονο που το αγγιζω, οπως και το βελουδο γενικοτερα. Επισης εκνευριστικο ειναι το μαζεμα τους γιατι γεμιζεις απο αυτο το εκνευριστικο χνουδι απο το οποιο αποκτας μια ωραιοτατη φαγουρα! (Τι σας λεω τωρα ε?) Ε πως..αφου σιγα σιγα μαθαινετε πραγματα για μενα...δεν ειστε ευχαριστημενοι? (ειπες τπτ?)
Μετα απο μια αναρτηση που δεν επρεπε να γινει, στην αρχη σκεφτομουν να διευκρινησω λιγο περισσοτερο το τι ακριβως σκεφτομαι, τι με βασανιζει και καποιες απο τις επιλογες που εχω ωστε να γινει (η προηγουμενη αναρτηση ντε!) περισσοτερο κατανοητη. Ομως Οχιιι, δεν θα το κανω. Ακρη δεν προκειται να βγει, θα κουραστω εγω, θα μπερδευτειτε εσεις, 0 εις το πηλικον.

Καταρχας να αναφερω πως περασα την εβδομαδα μου. Το σ/κ (εαν θυμαμαι καλα) πηγα στο χωριο μαζι με τον Ν (αλλιως "αδερφος". οχι ο κανονικος...αδερφικος φιλος ντε!) Το προηγουμενο π-σ-κ δεν ηταν του 15Αυγουστου?
- Ναι
- Ωραια. Καλα θυμαμαι! :-) Εκει λοιπον που λετε ειδαμε ολο το σοι, φιλους και γνωστους βγηκαμε και 1-2 ωραιες φωτογραφιες που σκεφτομαι να αλλοιωσω τις μαπες μας και να ανεβασω...(done!) Τα προσωπα κρυφτηκαν για αυτονοητους λογους, επισης δεν αναφερω και ποιος απο τους 2 ειμαι , οποιος γνωριζει εχει καλως...



Αφου λοιπον ηπιαμε τον καφε μας κατηφορισαμε προς την Θεσσαλονικη........ Ολα κυλισαν ομορφα και ωραια μεχρι που ηρθε η Δευτερα και σηκωθηκα και πηγα Χαλκιδικη!
Επειδη δεν σας (κσ)εχναω ποτε σας παραθετω και την πανεμορφη(ελα λιγο!) θαλασσα...

Μειναμε το βραδυ εκει και βγηκαμε στα Φλογητα οπου πετυχαμε πολλους γνωστους και (κσ)αδερφια (ποιος ηταν αυτος τελικα αραγε?) , και αργοτερα σε καποιο club-ακι στηνΚαλλιθεα....Το πως περασαμε απο την στιγμη που ο κολλητος ηπιε λιγο παραπανω δεν θελω να το σκεφτομαι και ουτε και να το μοιραστω μαζι σας...Ημουν ο τυχερος * ο οποιος θα αναλαμβανε την οδηγηση. (οπου * βλεπε μαλακας!) Επαι(κσ)ε και αυτο το ρολο του οσο να ναι....Εμεινα εκει μεχρι την Τεταρτη η οποια αν θυμαμαι καλα ηταν η μερα του μωρου για την παραλια. Χειροτερα και απο παιδικο σταθμο ενα πραγμα...(και εχει ενα φεγγαρι αποψε σαν κομμενο νυχι....αλλο να σου λεω και αλλο να σου τυχει! :P)
Μια ασχετη φωτογραφια ετσι απλα για να μου θυμιζει ενα περιστατικο....οχι για το οποιο θυμωσα οπως νομιζε καποιος αλλα επειδη ηταν οντως μαλακια αυτο που εκανε.

Επεστρεψα με τα πολλα, ηπιαμε και μπυριτσα με τον Πολυαγαπημενο μου Vag. (το πολυαγαπημενος με κεφαλαιο επειδη θα με βοηθησει να περασω και καποια μαθηματα - Ναι γλειψιμο ειναι!) Ανυπομονουμε να ανοι(κσ)ει το φανταστικο μαγαζακι - στεκι που πηγαινουμε και μεχρι τοτε (κσ)σεχωρισαμε λιγο τις σημειωσεις που εχουμε ή δεν εχουμε για διαβασμα... Το προγραμμα μας περιμενει....με 6 μαθηματα στην πλατη και μια πτυχιακη που τελικα πρεπει να αρχισω καποια στιγμη...(οχι....δεν θα βγει σε 2 μερουλες οπως φανταζομουν!)
Μην (κσ)εχασω να ευχαριστησω 2 καταπληκτικα παιδια απο την πανεμορφη Πατρα και πιο συγκεκριμενα τον Γ. της Λ. (και οποιος καταλαβε καταλαβε!) για την ε(κσ)υπηρετηση πανω απολα! Δεν περιγραφω περισσοτερα και ουτε νομιζω να γραψω ποτε σχετικα με αυτο που ανακαλυψα χαρη στον Γ. αλλα θα μου φανει χρησιμο στην ε(κσ)εταστικη... (πληροφοριες εντος ONLY)
Μα τι αναρτηση σας ετοιμασα παλι ? Φωτογραφικο υλικο στο φουλ! Παρτε αλλη μια καλλιτεχνικη απο το χωριο μιας και το θυμηθηκα!

*Μιας και ακουω (δεν κουτσομπολευω....) την καημενη την κοπελιτσα (την γειτονισσα ντε!) που λεει τον πονο της σε μια γιαγια (αλλη μια γειτονισσα...) δεν μπορω να μην σχολιασω το τι τραβανε οι καημενες οι γυναικες οταν μενουν εγκυες... (ασχετο ε?) Καλη λευτερια κοπελα μου.....

Θα επεστρεφα και παλι στα δικα μας αλλα υπαρχουν πολυ ενοχλητικοι ανθρωποι σε αυτη τη ζωη (πιο συγκεκριμενα οδηγοι) που σταματανε στη μεση του δρομου, με χειροφρενο παρακαλω, κατεβαινουν τρεχοντας και αγκαλιαζουν εναν γνωστο τους που εχουν να δουν καιρο....το αυτοκινητο με ορθανοιχτα παραθυρα και παιζει ελληνικα...(ειμαι πολυ καλα...και τα σχετικα...)
Καλο βραδυ!

6 Μπηχτές:

*Νινέτα* είπε...

Ευχαριστούμε Γιωργάκη.Κάθε επιτυχία!

Για όσους δε σε ξέρουν,το θεϊκό κορμί με το κίτρινο καρώ πουκάμισο είναι!!!!!!Κορίτσια ορμάτεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε

φιλί :))))))

Γιώργος είπε...

@nineta Καλημερα!
Εγω ευχαριστω!

Φημες.....φημες....
Ασε που εγω θελω μια γυναικα να με θελει για τον εσωτερικο μου κοσμο και οχι την εκσωπραγματικη ομορφια μου:P

*Νινέτα* είπε...

Δεκτό..Ποι΄θα κατηγορήσεις όμως αν θαμπωθεί από το ανυπέρβλητο κάλος σου και ερωτευθεί το "πώς" και όχι το "ποιός" είσαι;;;;;

Είμαι θεά,ΕΙΜΑΙ ΘΕΑ!!Τί έγραψα πάλι.....

seniorita είπε...

πόσο μου αρέσουν τα νεκταρίνια!
φιλί!

Γιώτα Παπαδημακοπούλου είπε...

1. Βλέπω καλοπερνάς... αλοίμονο σε 'μένα που περιμένω την μεθεπόμενη βδομάδα! :p
2. Και σε 'μένα αρέσουν πολύ τα νεκταρίνια.
3. Είμαι πτώμα, τρέχω λόγω γάμου σαν την τρελή και αυτά που γράφεις ακούγονται εκνευριστικά... :p
Φιλιά...

Xristos είπε...

Χάλια πέρασες βλέπω :Ρ
Μα...τα ροδάκινα είναι όλα τα λεφτά!