Τρίτη 26 Αυγούστου 2008

Εεεε εεεε έρχεται!

Έρχεται φίλοι και φίλες η (τελευταία?) εξεταστική! Την επόμενη Τετάρτη 03/09/08 το πρώτο μάθημα καραδοκεί.... Καλή επιτυχία να έχουμε, χωρίς παρατράγουδα, και είθε να έγιναν οιαποποιήσεις από την αίτηση που έκανα τον Ιούνιο για να μη γίνουμε από δυο χωριά!
Επισυνάπτω το πρόγραμμα Σεπτεμβρίου για όποιον το χρειάζεται....Έτσι για να βλέπω και γω τι χρωστάω μπας και θυμηθώ να διαβάσω καθόλου!
Τα κοκκινάκια δεν νομιζω πως χρειαζεται να εξηγησω τι ακριβως ειναι ετσι? Αντε καλα, θα σας πω....είναι τα στάνταρ που έχω παίξει στο στοίχημα. Με σύστημα βέβαια, ε ναι..... "όλα ή τίποτα!"
And the winner is..... (στις....καθηστε να δω στη φωτο...) στις 18 Σεπτεμβρη....ειναι δυνατων απο τις 11 να δινω στις 18 ? Δλδ ποτε ξαναγινε αυτο για να γινει τωρα?! Ελεος!
Συνηθως γραφω 2 και 3 μαθηματα την ιδια μερα....τωρα ενα εδω....ενα εκει....πεταμενα λες και θελουν απλα να σε βασανισουν....να κρατησουν το αγχος, την αγωνια σου και το ξενυχτι σου οσο περισσοτερο γινεται! (το παραχεσες μεγαλε!)
Επιτέλους έβαψα (λαχανι :P) και σινιάρισα το δωματιάκι μου για όσους γνωρίζουν και είμαι και πάλι ήσυχος!Απολαμβάνω την μουσικουλα μου ?(επιτελους με λιγο μπασο) επειδη τωρα καιρο με τα ηχεια του λαπτοπ ο ηχος εβγαινε ολιγον ξερος να το πεις? φτωχος να το πεις? σκατα να το πεις? πεστο οπως θες...

8 Μπηχτές:

*Νινέτα* είπε...

Λαχανί;;;;;;;;;Το άδειασες και από τις κούτες που λέγαμε;Αυτό πές μου και θα μου μπούν υποψίες οτι "κάτι" σοβαρό παιζει εδώ λατρεμένε φίλε μου........

Άντε και καλή επιτυχία!!Αλλά τί λέω;;Σίγουρα θα σκίσεις.......

Φιλί σκαστό στο μαγουλάκι!!

Γιώργος είπε...

Εχει γινει κουκλι...ολα φυγαν....για την ακριβεια πηραν δρομο!
εγινε πανεμορφο, πεντακαθαρο, ησυχο, λατρεμενο κλπ κλπ...και δεν τρεχει απολυτως τπτ :)

*Νινέτα* είπε...

Και τώρα θές να σε πιστέψω;;;;;

Γιώργος είπε...

Φυσικα και να με πιστεψεις :)
Δεν λεω ψεματα ποτε και δεν υπαρχει λογος εξαλλου...
Απλα μουν την εδωσαν οι κατω πολυ...

*Νινέτα* είπε...

Tί σου κάνανε Γιωργάκη μου;

Γιώργος είπε...

τα νευρα, μου τα εχουν σπασει αλλοι εδω και καιρο.....αυτοι απλα τα τραβανε και τα κανουν κουρελια :P
ε θελω και γω οσο να ναι τον χωρο μου!

Xristos είπε...

Καλή επιτυχία ρε!!
Εγώ ξεκινάω την Τρίτη...Ναι, αυτή που μας έρχεται...Και γράφω...Κάθε μέρα...Έχει να πέσει πολύ γέλιο...Ο εφιάλτης στο δρόμο με τις λευκές κόλλες :Ρ

Γιώργος είπε...

Μωρ και μεις την Τριτη αρχιζουμε, απλα ειμαι τυχερος και δεν χρωσταω τα συγκεκριμενα μαθηματα!
Καλη επιτυχια και σε σενα και σε ολους!
Μονο που εμενα δεν με παιρνει αλλο για λευκες κολλες....
Ειναι η πιο σημαντικη εξεταστικη ever και ακομη δεν εχω πεισει τον εαυτο μου να διαβασει...
Ολα τα μαθηματα σχετικα με τα μαθηματικα και οχι θεωρητικα...οποτε ουτε σκονακι ουτε καλο διαβασμα...θελω πρωτα να βρω καποιον να μου δειξει καμια ασκηση και μετα να σκιστω μονος μου μεχρι να βγαλω ακρη...
αστα..
Γιαυτο σου λεω....δεν κανεις καμια αναρτηση να ξεχαστεις? :P