Τρίτη 26 Αυγούστου 2008

Ανέκδοτο

Το 1987, πήγε ο τότε πρωθυπουργός Α. Παπανδρέου να εγκαινιάσει μια νέα πτέρυγα στα διυλιστήρια της ESSO PAPPAS στην Θεσσαλονίκη... Με την είσοδο του ήταν παρατεταγμένοι όλοι οι επίσημοι. Υπουργοί, Νομάρχες, Στρατηγοί κτλ.
Αφού τους χαιρέτισε όλους ρωτάει.
-O Μπιτζίδης που είναι ρε παιδιά;
Aφωνος ο διευθυντής της ESSO, διότι ο Μπιτζίδης ήταν ο τελευταίος μουντζούρης εργάτης, στέλνει να τον ειδοποιήσουν να έρθει. Πράγματι ανεβαίνει επάνω ο Μπιτζίδης και μόλις βλέπει τον Παπανδρέου τρέχει και αγκαλιάζονται με συγκίνηση.
-Αντρέα μου, ο Μπιτζίδης,

-Γιώργο μου, ο Παπανδρέου...δάκρυσαν.

Το 1991 πηγαίνει ο Μητσοτάκης να εγκαινιάσει την ίδια πτέρυγα!!!!
Πάλι τα ίδια .Όλοι οι επίσημοι στην σειρά.
-Που είναι ο Μπιτζίδης ρε παιδιά, λέει ο Μητσοτάκης, πάλι κόκαλο ο διευθυντής, φωνάζει πάλι τον Μπιτζίδη.
Η ίδιες σκηνές μόλις ανεβαίνει επάνω. Αγκαλιές, συγκίνηση,

-Γιώργο μου,

-Κώστα μου.
Όταν τελείωσε η εκδήλωση, ο διευθυντής φωνάζει τον Μπιτζίδη στο γραφείο του.
-Έλα δω ρε Μπιτζίδη, τι γνωριμίες είναι αυτές;
- Αυτές δεν είναι τίποτα κύριε διευθυντά, λέει ο Μπιτζίδης, στην Ευρώπη να δείτε τι γνωριμίες έχω.
-Θα'χει πλάκα να ξέρεις και τον πάπα.
-Αλλοιμονο, τον πάπα δεν ξέρω ;
-Ρε μπαγάσα, θα κάνω τα έξοδα να πάμε μαζί στο Βατικανό να δω αν λες αλήθεια, λέει ο διευθυντής.
Πράγματι, ξεκινάνε και φτάνουν στο Βατικανό, εκείνη την ώρα ο πάπας ήταν σε ένα μπαλκόνι και διάβαζε κάτι, ενώ κάτω στην πλατεία ήταν χιλιάδες πιστών.
-Κύριε διευθυντά, ανεβαίνω επάνω να χαιρετήσω τον παπα και έρχομαι σε λίγο λέει ο Μπιτζίδης.
Πράγματι ανεβαίνει επάνω, πάει από πίσω από τον παπα, τον χτυπάει πίσω στην πλάτη, γυρίζει ο πάπας και μόλις τον βλέπει, παρατάει τα πάντα και πάλι τα ίδια .Αγκαλιές, φιλιά,

-Γιώργο μου,

-παπα μου.
Αφού τα είπαν λίγο στο μπαλκόνι, ο Μπιτζίδης χαιρέτισε τον παπα και κατέβηκε κάτω, στον διευθυντή του.
Αλλά τι να δει. Ο διευθυντής του αναίσθητος κάτω και από πάνω να του κάνουν αέρα και μαλάξεις.
Όταν συνήλθε, τον ρωτάει ο Μπιτζίδης,
- τι πάθατε κύριε διευθυντά.
-Τι να πάθω βρε Μπιτζίδη του λέει, όταν αγκαλιαζόσουν και φιλιόσουν με τον παπα, ήρθε ένας Φιλανδός και με ρώτησε.
-Αυτός που αγκαλιάζεται με τον Μπιτζίδη, ποιος είναι;!!!!

9 Μπηχτές:

*Νινέτα* είπε...

Έβαλα στη θέση του αφεντικού εμέν και στη θέση του Μπιτζίδη εσένα..

Ξεράθηκα στα γέλια λέμε!!!!!

Γιώργος είπε...

Ελα...ελα...τα παραλες....
εσυ εισαι αυτη που εχεις ολους τους γνωστους....εγω ειμαι ενας φτωχος και μονος cowboy ;)

*Νινέτα* είπε...

Σώωωωωωωωωωωπσ Γιωργάκη μου,
σώωωωωωωωωωωωωωωωωωπα.....

Γιώργος είπε...

:)

*Νινέτα* είπε...

Έτσι μπράβο....

Φαντάσου σκηνή τώρα εσύ να ασπάζεσαι τον πάπα....
ΟΚ,το κόβω...

Μελάκι να κεράσω????

:))))))))))))

Γιώργος είπε...

Αχ μωρε πηρα μελι χτες....μαζι με ριγανη βουνισια!
ευχαριστω παντως :))))))))))))))))

*Νινέτα* είπε...

Όχι,επιμένω.Βαριέμαιαιαιαιαι
αιαιαιαιαιαιαιαιαιαιαιαιαιαιαι
αιαιαιαιαιαιαιαιαιαιαιαιαι...
...................

Γιώργος είπε...

Κανε καμια αναρτηση για να μην βαριομαστε και μεις :P

*Νινέτα* είπε...

Done..