Τετάρτη 3 Σεπτεμβρίου 2008

Μαθημα 1, Σημειώσατε Χ


Ήρθε λοιπόν η στιγμή να κάνω και εγώ την πρώτη μου ανάρτηση για τον καινούργιο μήνα που μας μπήκε! Σε άλλους καλά, σε άλλους όχι και τόσο καλά, άλλοι λίγο άρρωστοι, άλλοι ταλαιπωρημένοι και άλλοι πάλι αναζωογονημένοι από τις διακοπές. Όλοι εμείς όμως καλούμαστε ημερολογιακά πάντα, να κάνουμε μια καινούργια αρχη. Είτε με συναδέλφους, είτε με σχολές, (συγχαρητήρια στους πρωτοετείς) νέα εξάμηνα, νέες δουλειές κ.λ.π. Η αλήθεια είναι πως τους περισσότερους μας πιάνει μια μικρή μελαγχολία αυτό το καιρό, επιστρέφωντας στην καθημερινότητα, με τα προβλήματα του καθενός στο κεφάλι του, με το άγχος και το στρεςς της πόλης και της βιοπάλης. Εμένα πάλι με βρίσκει εντελώς αναίσθητο (ως συνηθως), δεν με ενδιαφέρει καθόλου τη μήνας είναι ούτε οι νέες αρχές ούτε τπτ! Θέλω να πάρω το πτυχίο μου, να κάνω το ταξιδάκι μου, να πάω να υπηρετήσω στο στρατούλη μου και να αποφασίσω τι θα κάνω επιτέλους με τη ζωή μου. (κλεινω προς τα κάπου αλλα δεν είναι θέμα προς συζήτηση προς το παρών)
Σήμερα πρώτη μέρα εξεταστικής (για μένα) και έδινα Ηλεκτρικές Μηχανές. Ξέρεις τώρα...κινητήρες , τυλίγματα και όλα τα σχετικά + τους ένα εκατομμύριο τύπους που έπρεπε να μάθω απέξω καθιστούν το μάθημα αυτομάτως σε X. Έκανα την προσπάθεια, μάλλον δεν τα κατάφερα (κατα 85%) και συνήθως σε αυτά δεν πέφτω έξω. Ποτέ δεν ήμουν από τα άτομα που υπολόγιζα πως δεν έγραψα καλά και μου ερχόταν 10άρι! Ούτε και το αντίθετο... Πάντα ξέρω πόσο περίπου γράφω, και το μόνο που παίζει είναι η ελάστικότητα του εκάστοτε καθηγητή. Αν θα μου χαρίσει μισή μονάδα π.χ για να περάσω το μάθημα ή αν είναι αυστηρός και κόψει ακόμη περισσότερο. Για την σημερινή μου απόδοση θα μου έβαζα με άριστα το 10 ένα 4 με μεγάλη ελαστικότητα, και με την αυστηρότητα της συγκεκριμένης καθηγήτριας μέχρι 3. (κλάφτα Χαράλαμπε!) Με πείραξε που δεν κατάφερα να το γράψω αλλά δεν ανησυχώ γιατί έρχονται πολύ χειρότερα. Εξάλλου έχω και το μπάρκο να σκεφτώ που ούτως η άλλως αν δεν γίνει δεν πρόκειται να πάρω το πτυχίο μου...
Κάτι τελείως άσχετο που με απασχολεί από χτες είναι ποιά είναι η κοπέλα που εμφανίστηκε ξαφνικά στο απέναντι μπαλκόνι να διαβάζει :P Όχι δεν είναι φοιτήτρια που μένει εκεί καιρό και απλά τώρα την ανακάλυψα, ούτε φοιτήτρια που μόλις νοίκιασε.....στο σπίτι μένουν χρόνια τώρα μία κυρία που βλέπω συχνά πυκνά να ποτίζει τα λουλούδια...το θέμα είναι πως 15 χρόνια δεν είχα την παραμικρή ιδέα πως μπορεί να έχουν κόρη....χμμμ πρέπει να το ψάξω...
Ξεκούραση λοιπόν σήμερα (έπειτα από πολύ κομοδυναμική που έρχεται ανύραση?) και από άυριο περισσότερες ασκήσεις για την Θερμοδυναμική που έρχεται αντιμέτωπη σε συνδυασμό με τα Καύσιμα - Λιπαντικά.

14 Μπηχτές:

τετραγωνος κυκλος είπε...

Καλησπέρα!

Μην είσαι τόσο σίγουρος πως δεν το πέρασες!!Μπορεί να γίνει και η...έκπληξη!Ποτέ δεν ξέρεις..Καλή συνέχεια με τα υπόλοιπα!

Xristos είπε...

Έλα ρε τώρα μπορεί και να το πέρασες... Όλα καλά θα πάνε! Καλή συνέχεια...Φάτους όλους!

seniorita είπε...

τα σκονάκια δεν λειτούργησαν??
δεν πειράζει καλή συνέχεια..
να σε ρωτήσω κάτι άσχετο?
πώς έβαλες τα λινκς με τα μπλογκ και από κάτω να λέει πότε ανανεώθηκαν??

Γιώργος είπε...

Αυτο seniorita μου γινεται με ενα καινουργιο εργαλειακι που εχουν προσθεσει στο blogger.com .
Αν πας στις ρυθμισεις σου και στην Διαταξη ιστολογιου, και κανεις προσθηκη θα δεις και αυτο το οποιο λεγεται λίστα ιστολογίων.
Βαζεις το Link του ιστοτοπου που θελεις και διαβαζει τα rss feeds και ανανεωνεται αυτοματα :)

γυάλινο δάκρυ είπε...

Αν το έχεις περάσει όμως θα σε δείρω!! Όχι επειδή θα το έχεις περάσει, αλλά επειδή θα έχεις γκρινιάξει άδικα!! :P
Καλή τύχη με τα υπόλοιπα!

Γιώτα Παπαδημακοπούλου είπε...

Δύσκολα ξεκίνησε ο μήνας για όλους μας!

Γιώργος είπε...

Δεν γκρινιαξα για κατι.
Επισης δεν βλεπω να το εχω περασει (προς ολους)
στανταρ πραγματα.
μονο αν με περασε η καθηγητρια.

neni είπε...

Σε βλέπω να διαβάζεις και εσένα στο μπαλκόνι!

Giousurum είπε...

File giorgo ego proteino na xehaseis ligo tin apenanti kai na deis apo konta tin thermodynamiki...xaxaxa
Mixanologos????
Kalo kouragio me tin exetastiki sou...
OSo gia tin mixanes pote den xereis..
Kalo vrady

Γιώργος είπε...

χεχεχεχεχε
Μωρε την απεναντι την ξεχασα ηδη...
Η θερμοδυναμικη ειναι αυτη που δεν διαβαζεται!
Μηχανικος, αν δεις και εδω θα καταλαβεις -> www.istoriesgiaagrious.blogspot.com

Σε ευχαριστω.

seniorita είπε...

ευχαριστώ πολύ για τις πολύτιμες πληροφορίες!δεν το είχα προσέξει!

Γιώργος είπε...

δεν κανει τπτ...
οποτε χρειαστειτε κατι στην διαθεση σας :)

Ανώνυμος είπε...

τωρα τελευταια πέφτω συνέχεια πάνω σε Ε.Ν. από κει που δεν ηξερα καν τη σχολή, μέσα σε 2 μήνες γνώρισα 4(!)

από τα συνφραζόμενα μάλλον κι εσυ εκεί είσαι...

καλή συνέχεια...!

Γιώργος είπε...

@female Καλημερα, πολυ σωστα καταλαβες ;)
Μην νομιζεις παντως ...και εγω πριν μπλεξω με αυτο ουτε καν το γνωριζα :P
α! και καλως ηρθες στα μερη μας :)