Δευτέρα 22 Σεπτεμβρίου 2008

Μπάρκο is in the air....

Και επειδή μου μένει ακόμη λίγος χρόνος μέχρι να το συνειδητοποιήσω ας σας βάλω λίγο στο κλίμα της υπόθεσης.
Χρειάζομαι 1 μηνα και 14 ημέρες υπηρεσία για να συμπληρώσω και να καταφέρω να πάρω το πτυχίο μου. Τηλεφωνώ στην εταιρία μου και συγκεκριμένα με τον υπεύθυνο πληρωμάτων.

- Ναι γεια σας. Ειμαι ο τάδε.
- Καλώς τον γιώργη. τι κανεις ?
- Μια χαρα, εσείς?
- Καλά και εμείς. Τι έχουμε ?
- Χρειάζομαι 1+4 για να συμπληρώσω.
- Χμμμ, μάλιστα. Θα το κοιτάξω και θα σε πάρω αργότερα.
- οκ .ευχαριστώ.

Μετά από αναμονή 20 λεπτών:
- Παρακαλω?
- Ο κ. Γ τάδε?
- μάλιστα
- Ο κ. τάδε απο την τάδε εταιρία είμαι. Θέλεις να συμπληρώσεις?
- μάλιστα.
- Ωραία. Σου έχουμε ένα καραβάκι για 24-25.
- (Σημερα ειναι 22....πλάκα μου κανει?) Ωραία...και ?
- Αύριο να είσαι εδώ, για να περάσεις από γιατρούς και μεθαύριο φεύγεις.
- Δεν γίνεται να έρθω μεθαύριο?
- Μεθαύριο πολύ πολύ νωρίς.
- οκ.
-οκ. Θα τα πούμε από κοντά.
- Ευχαριστώ. Γεια σας.


Γρήγορα πράγματα. Μπαμ Μπαμ.
Σας χαιρετώ από τώρα για να κανονήσω και γω το πρόγραμμά μου, να πω και τα "ευχάριστα" στην μαμα :P
Ίσως γράψω μια ακόμη ανάρτηση από την Αθήνα, ίσως και όχι. Ίσως γυρίσω σε 1μιση μήνα, ίσως και όχι. Μάλλον για Φεβρουάριο το βλέπω. Όπως και να χει να περνάτε καλά και να με θυμάστε που και που. Εγώ θα προσπαθήσω να κρατήσω σημειώσεις για τη δημιουργία καινούργιου ιστιολογίου σε στυλ ημερολογίου στο πλοίο.
Καλά να περνάτε μέχρι τότε και να είστε καλά!

16 Μπηχτές:

seniorita είπε...

αχ γιωργάκη θα μας λείψεις πάρα πολύ!!
ελπίζω να μην είναι πολύ κουραστικό το ταξίδι σου και η θάλασσα χωρίς τρικυμίες..
γιατί θα καθίσεις περισσότερο καιρό αφού ενάμιση μήνα χρειάζεσαι μόνο για να συμπληρώσεις το χρόνο;;
:(

Γιώργος είπε...

Γιατι πολυ απλα δεν συμφερει στην εταιρια να μου πληρωσει εισητιρια για να παω και να επιστρεψω απο το καραβι μονο και μονο για 1 μηνα.
Τα νεότερα μέχρι στιγμης ειναι πως δεν βιαζομαι να συμαζεψω τη βαλιτσα.
Η ημερομηνια απο 24-25 πηγε 26.
Οπότε 25 βράδυ ξεκινάω για Αθήνα, το πρωι κανω τις εξετασεις, και την επομένη πετάω για Augusta
http://www.seamar-srl.com/medmap.jpg από όπου θα πάω στο ίδιο καράβι με το οποίο έκανα το δεύτερο μου ταξίδι. (βλ. Astro Sculptor)

γυάλινο δάκρυ είπε...

:( :(
Θα μας λείψεις ρε συ..
Θα σε σκεφτόμαστε όπως σου είπα και στο άλλο blog.. Μη μας ξεχάσεις.. Θα σε περιμένουμε..

Καλό ταξίδι :( :( :(

γυάλινο δάκρυ είπε...

Όποτε βρεις χρόνο πέρνα από το μπλογκ μου.. Σου ετοίμασα κάτι..

Theogr ο κηπουρός είπε...

Καλό ταξίδι. Θα περιμένουμε ανυπόμονα το ημερολογίου καραβιού.

Γιώργος είπε...

Γυαλινο Δακρυ Σε ευχαριστω και απο εδω :) Θα σας σκεφτομαι ολους και θα προσπαθησω σιγουρα να επικοινωνησω με μερικους ;)

theogr Σε ευχαριστω πολυ, είναι κάτι που σκέφτομουν καιρο να κανω στο επομενο ταξιδι μου... Δεν ξερω αν θα το καταφερω λογω κουρασης, αλλα σιγουρα ολο και κατι θα σας φερω :)

Xristos είπε...

Γιωργάρα, καλό ταξίδι ρε!
Αντε ρε, σε περιμένουμε σύντομα πίσω...

Γιώργος είπε...

Χρησταρα σε ευχαριστω πολυ :)
ελπιζω να θυμηθω να παρω την φωτογραφικη μαζι μου για να φερω πολλες πολλες φωτος!
καλα να περνας αδερφε και νο στρεςς!

neni είπε...

Καλό ταξίδι ρε!
Θα μας λείψεις πολύ ειλικρινά το λέω!
Αλλά θα σε περιμένουμε με αγκαλιές πάλι πίσω!
Καλό κουράγιο καπετάνιε Γιώργη!
Και πάντα δυνατός!

A.D είπε...

Γιώργο σου εύχομαι καλό κουράγιο και καλές διαδρομές.
Τα λέμε όταν γυρίσεις με τις βαλίτσες σου φορτωμένες με εμπειρίες καινούργιες.

τετραγωνος κυκλος είπε...

Κια εσύ καλά να περάσεις εκεί που θα πας!Σε περιμένουμε..

Takis Varatzas είπε...

Καλό ταξίδι. Εύχομαι να είναι ήρεμο ήσυχο και γεμάτο "ευχάριστες εμπειρίες" !!!! Τα λέμε είτε σε αυτό είτε στο νέο Blog !!!

Γιώτα Παπαδημακοπούλου είπε...

Α ρε Γιώργο... τώρα που γύρισα βρήκες να φύγεις; Καλό ταξίδι και με το καλό να επιστρέψεις... :(

patsiouri είπε...

Κοίτα μην αυτομολήσεις, θα σε παμε μέσα για εσχάτη προδοσία!!!!!

beth είπε...

καλα να περνας ρε καλα ταξιδια !!
:D
ετσι μπαμ μπαμ!!

She είπε...

Καλό ταξίδι & Καλή επίστροφή σου εύχομαι αν και καθυστερημένη :)