Παρασκευή 30 Ιανουαρίου 2009

Around The World...

Προστέθηκε στα δεξιά του ιστολογίου ένας χάρτης που ανακάλυψα στο ρημάδι το facebook, στο οποίο τοποθετείς "πινέζες" με τις πόλεις τις οποίες έχεις επισκεφτεί...
Πολύ ενδιαφέρον μου φάνηκε και είπα - όπως πάντα άλλωστε - να το μοιραστώ μαζί σας!
Περίοδος προσαρμογής μέχρι πριν μερικές μέρες, περίοδος εξεταστικής οι επόμενες μέρες και 3 μαθήματα στην πλάτη μου για το πολυπόθυτο πτυχίο...
3, 11, 12 Φεβρουαρίου οι δύσκολες μέρες, + 5,6 Φεβρουαρίου η κάθοδος εις τα Αθήνας για δεύτερο σεμινάριο. Όποιος πιστός επιθυμεί καφεδάκι ας επικοινωνήσει μαζί μου.

9 Μπηχτές:

Takis Varatzas είπε...

Που εισαι ρε φίλος... Εγώ τώρα σε ανακάλυψα ξανά... Ελπίζω να πέρασες καλα στα ταξίδι σου... θα μπω μια μέρα να διαβάσω και τα άλλα ποστ!!! Ωραιες φωτο... Αντε τα λέμε..

Lina είπε...

ωραιο το συστηματακι με τα ταξιδια!

καλωσόρισες ξανα

*Νινέτα* είπε...

Να έρθεις εσύ να μας δείς
που κοντεύω να πεθάνω και
ούτε ένα τηλ. δεν έχεις
πάρει.Ντροπή σου κ αίσχος σου!

Φιλί:))

Litanie des Saints είπε...

Α, ωραία, Τζορτζ, άψογος συγχρονισμός. Μεθαύριο ανεβαίνω Θεσσαλονίκη. Είσαι για καφέ στο Σταθμό Λαρίσης;

seniorita είπε...

δηλαδή εσύ μόνο Αθήνα πηγαίνεις για καφέ;
ωραίο αυτό με τις πινεζούλες το έχω κι εγώ στο φέισμπουκ!
καλά να περάσεις στας Αθήνας!

NIKOLAKIS είπε...

kalws eirthes bro...ante kai kala muala...kses kuriws se emena!!!;-)

ΕΛΛΗΝ VS ΧΑΟΣ είπε...

ΕΒΡΑΙΩΜΑΣΩΝΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΚΑΙ ΣΤΡΑΤΗΓΟΙ ΞΕΓΥΜΝΩΣΑΝ ΤΑ ΒΟΡΕΙΑ ΣΥΝΟΡΑ ΜΑΣ !!!


http://ellhnkaichaos.blogspot.com/2009/02/blog-post_20.html

MOLEMOU είπε...

PROTI FORA MPENO EDO ;ELPIYO TIS EPOMENES MERES NA MPORESO NA SE DIABASO KIOLAS;KALHMERA

τετραγωνος κυκλος είπε...

Οι δύσκολες ημέρες πιστεύω να πέρασαν. Το σεμινάριο δεν νομίζω να είναι κάτι δύσκολο!