Τρίτη 6 Οκτωβρίου 2009

βρε βρε σαν τα χιόνια....





Γεια σας και χαρα σας. Ειμαι παλι εδω μετα απο καιρο.
Μη ρωτήσετε για την απουσια μου γιατι δεν υπαρχει και ουσιαστικος λογος που δεν εγραφα...
Φανταζομαι πως δεν εβρισκα θεμα για να γραψω σχετικα παρολο που τοσα πολλα συμβαινουν τριγυρω μας διαρκως.
Οπως και να χει, (μετα απο ωριμη σκεψη - λεμε τωρα!) αποφασισα το παρων μπλογκ να αλλαξει "χαρακτηρα" , μπορει και προφίλ, περιεχόμενο και γιατι οχι και χωρο.
Όλα αυτα θα γινουν σιγα σιγα με το καιρο βεβαια και δεν μας βιάζει κανεις!

Θα προσπαθήσω περιληπτικα να μοιραστω μαζι σας οσα εγιναν τους τελευταιους μηνες που πιθανως δεν θα γνωριζετε.
Πρωτο και κυριον το πως καταφερα επιτελους μετα απο καιρο (σαν παιδι και γω) να παρω το πτυχιο μου! Γιεεαααα!!!! Ειμαι πλεον Μηχανικος του Εμπορικου Ναυτικου με την βούλα, εχμμ με πτυχιο ήθελα να πω!
Το καλοκαιρι το περασα στο πολυ ομορφο Ποσειδι της ακομη πιο ομορφης Χαλκιδικης. Εκει δουλευα σε ενα ξενοδοχειο, γνωρισα ατομα, εκανα παρεες, εκοψα παρεες, εμαθα καινουργια πραγματα, γελασα, ξενυχτησα, μεθυσα, διασκεδασα, ψαρεψα και γεμισα τις μπαταριες μου γενικα για εναν δυσκολο χειμωνα.
Το ψαρεμα το ξεκινησα και το συνεχιζω μεχρι και τωρα, και στο τελος αυτης της αναρτησης θα επισυναψω και 1-2 φωτογραφιες (φατε ματια ψαρια!).

Δοκίμασα τα windows 7 στον υπολογιστη μου, μου φανηκαν πολυ καλα, αλλα χτες εκανα φορματ και πλεον δουλευω με ubuntu 9.04. :P

Συνεχίζω και ακούω imgine89.7 και ιδιαιτερα τον Σκυλουκο μιας και τον παω πολυ.

Εξακολουθω να ειμαι ελευθερος και ωραιος ;-)

Εχω βγαλει καινουργιες καρτουλες σαν τεχνικος η/υ φυσικα, τις οποιες μπορειτε να μου τις ζητησετε αυτοπροσωπος. Δεν θελω να βαλω καποια καρτα εδω επειδη δεν αποσκοπω στο να κανω διαφημιση, ουτε θελω να μοιρασω τουλαχιστον εδω το κινητο μου τηλεφωνο (ειναι και κατι λυσσαρες που με παιρνουν συνεχεια βλεπετε!)

Αλλα νεα.....αλλα νεα.......δεν μου ερχεται κατι προς το παρων, αλλα πλεον οτι μου ρχεται θα γραφεται κιολας για να το μοιραστω μαζι σας, να το σχολιασουμε να γελασουμε να κλαψουμε(μακρια απο μας), και να κοινωνικοποιηθουμε (να σας βγαλω και για κανα καφε ντε τις λευτερες :P )
αυτα προς το παρων !
(Ξανα)καλως ηρθατε!

edit: ξεχασα τις φωτογραφιες που υποσχεθηκα!

εδω βλεπουμε ενα σαφριδι και ενα σπαρο, που ψαρευτηκαν στην παραλια της Ν.κρηνης 01-10-09


Και εδω βλεπουμε 3 +κατι κιλα περκες ή αλλιως πρικια που ψαρευτηκαν στην λιμνη Δοϊράνη μαζι με τον φίλο Δημοσθένη.
+μερικες ακομη φωτογραφιες!

Χάνος( τι με κοιτας σαν χανος?)

χμμμ μουρμουρα....μιλαμε για μεγεθος θηριου...μη την βλεπετε ετσι!
Καπως ετσι εριχνα τις τουριστριες.....
-Θελεις να δεις το καλαμι μου? ;-)


τα καλαμια γιναν 2 με τα κουδουνακια τους με τα ο(υ)λα τους!

2 Μπηχτές:

Γιώτα Παπαδημακοπούλου είπε...

Καλώς επέστρεψες Γιώργο!
Χαρά μας να σε βλέπουμε και πάλι!
:)))

Γιώργος είπε...

Καλως σας βρισκω!
Τιμή μου :D