Κυριακή 11 Οκτωβρίου 2009

Microsoft Flight Simulator X

Καλημέρες καλημέρες!
Πριν μερικές μέρες μου τηλεφώνησε κάποιος συνάδελφος του πατέρα μου ο οποίος είναι πορωμένος με το flight simulator, τον πασίγνωστο αυτό προσωμοιωτή....
Είχε ένα σύστημα λοιπόν αυτός με 3 οθόνες και ήθελε να τις κάνει 6....οπότε εδώ έρχομαι εγώ και δίνω την λύση..
 Η μία λύση η οποία είναι ασύμφορη είναι αυτή .


Με την συγκεκριμένη συσκευή παίρνεις αμέσως αμέσως 1 απεικόνιση απο 3 οθόνες. Το σύστημα τις βλέπει όλες μαζί σαν μία οθόνη).





Οι ήδη υπάρχουσες οθόνες ήταν 3, και με αυτό τον τρόπο συνδεμένες, οπότε η δουλειά μου ήταν να βρω μια πιο συμβατή-φτηνή λύση.

 Μετά από πολύωρο διάβασμα στο Google, και πολλές δοκιμές κατέληξα στο Wideview. Ένα πολύ βολικό προγραμματάκι που αποτελείται από τον server και τον client, και ως σκοπό έχει την απεικόνιση μέσω δικτύου. Τι σας λέω τώρα ε?

 Καταρχάς βασική προυπόθεση είναι να έχουμε δεύτερο υπολογιστή, συνδεμένο στο ιδιο LAN με τον πρώτο. Εγκαθιστούμε το παιχνίδι σε όλους τους υπολογιστές, έπειτα και το wideview. Στον πιο "δυνατό" υπολογιστή μας όταν τρέξουμε για πρώτη φορά το παιχνίδι επιλέγουμε server, και στους υπόλοιπους επιλέγουμε client. Φορτώνουμε το αεροπλάνο, το αεροδρόμιο κ.λ.π, και η απεικόνιση ολόκληρου του cockpit γίνεται σε 2 οθόνες από 2 διαφορετικούς υπολογιστές.
 Στο βίδεο βλέπετε τα αποτελέσματα που κατάφερα να έχω με 2 υπολογιστές. Οπότε τώρα το μόνο που απομένει εφόσον δούλεψε είναι η εγκατάσταση στον πελάτη. :)






have a nice day!