Σάββατο 31 Μαΐου 2008

http://www.theburiedlife.com/ 100 πράγματα που θα ήθελα να κάνω πριν πεθάνω

http://www.theburiedlife.com/



Η ιστορία έχει ως εξής: είναι 4 τύποι που έχουν φτιάξει μία λίστα με 100 πράγματα που θέλουν να κάνουν πριν πεθάνουν.
Όλοι μας αν το καλοσκεφτούμε δεν έχουμε πράγματα είτε σημαντικά είτε ασήμαντα που όμως αναβάλουμε λόγω υποχρεώσεων κλπ και μένουν στο "ράφι" ?
Πάντως είναι πολύ καλή ιδέα το να δημιουργήσεις με την παρέα σου μία λίστα με 100 πράγματα που θέλεις να κάνεις, να γίνει τηλεοπτικό σόου, και να σε χρηματοδοτούν διάφοροι σπόνσορες κλπ για να κάνεις απλά τα ονειρά σου πραγματικότητα? Εγώ το βρίσκω ενθαρυντικό....αλλά επειδή σαν άνθρωπος έχω και γω τις προτεταιότητες μου, λέω να πραγματοποιήσω το πρώτο που βρίσκεται στη λίστα που φυσικά έχει να κάνει με τη σχολή και να πάρω το Πτυχίο!!! Μετά μπορούμε να συζητήσουμε και για τα υπόλοιπα...
Αν έκανα πάντως μία τέτοια λίστα μερικά πράγματα που θα είχε σίγουρα είναι:
1. Ελεύθερη πτώση απο 10.000 πόδια
2.Bungee Jumping
3.Να οδηγήσω στη πίστα του μόντε κάρλο με το άλφα ρομέο 8C
4.Να γνωρίσω την Πάμελα Άντερσον
5.Να πηδούσα από ουρανοξύστη με αλεξίπτωτο
6.Να πήγαινα με 8 γυναίκες ταυτόχρονα(η μία να είναι πρώην μου)
.....και αν μου έρθει και τίποτα άλλο στο μυαλό(γιατί ώρα που είναι δεν λειτουργεί και το ρημάδι!) θα το προσθέσω εδώ...οπότε μόλις μαζευτούν 100 μπορώ να αρχίσω να παίρνω τηλέφωνα στους σπόνσορες για να με χρηματοδοτήσουν...Και μιας και είπα χρηματοδοτήσουν....θέλω να οδηγήσω και ελικόπτερο!!!
Γενικότερα αυτά που θα ήθελα να κάνω είναι τα περισσότερα πράγματα που θα ανεβάσουν την αδρεναλίνη στα ύψη! (αν έχετε ιδέες ευχαρίστως να μπουν στη λίστα!)

Καλό βράδυ

5 Μπηχτές:

beth είπε...

"6.Να πήγαινα με 8 γυναίκες ταυτόχρονα(η μία να είναι πρώην μου)"
:|
ΑΑΑΑΑΑΑ!!!! χαχαχαχαχα οχι δεν εχω καμια ιδεα εχω μεινει παγωκολωνα με αυτο που διαβασε
ΑΝΤΡΕΣ! ΑΝΤΡΕΣ!
τκστσσσ

Demelene είπε...

Είδα πρόσφατα αυτή και μάρεσε πολύ http://www.imdb.com/title/tt0825232/

Γιώργος είπε...

@beth
δεν ειχα καποια συγκεκριμενη στο μυαλο μου οταν το εγραφα...απλα μου ηρθε...(να τις κανω 4 λες? οι 8 ειναι πολλες?)
:P:P:P

@demelene
ειχα κατσει να την δω θυμαμαι καποτε και κατι εγινε και δεν την ειδα....
θα την βαλω στα To DO list!
θενκς για την προταση:)

Xristos είπε...

Μα...8?? Εδώ μια και δύσκολα την κουμαντάρουμε...

Takis Varatzas είπε...

Μου θυμίζει έντονα ένα έργο που έιδα πρόσφατα το "The Bucket List".