Δευτέρα 19 Μαΐου 2008

Οδήγηση + ΖΩΑ Part 3



Καλησπέρα φίλε αναγνώστη. Καλά που υπάρχεις και εσύ και γράφω κάπου τις σκέψεις μου. Όχι μόνο για να τα βγάζω από μέσα μου απλά αλλά για να θυμάμαι και μικρά καθημερινά περιστατικά που συμβαίνουν και μετά από λίγο καιρό τυχών σβήνονται από την μνήμη μου.
Το περιστατικό που έγινε πριν λίγο, λαμβάνει χώρα ακριβώς κάτω από το σπίτι μου, πριν περίπου ένα τέταρτο.
Ο δρόμος μπροστά ακριβώς από το σπίτι μου είναι μονοδρομημένος. Για την ακρίβεια μπορείς μόνο να τον κατέβεις (μιας και πρόκειται για κατηφόρα) και όχι να τον ανέβεις.
Φτάνω με το αυτοκίνητο 10 μέτρα πριν το στενό της οδού της οποίας μένω λοιπόν και ψάχνω για πάρκινγ στο δρόμο τον οποίο ήδη βρίσκομαι... Ακριβώς εκείνη τη στιγμή αντιλαμβάνομαι ένα αυτοκίνητο να κατεβαίνει τον δρόμο αντίθετα σύμφωνα πάντα με τον νομοθέτη. Χωρίς να χάσω χρόνο ανάβω αριστερό φλας και κάνω να στρίψω. Κοκαλώνει ο φίλος μας το αυτοκίνητο του ενώ προηγουμένως μου παίζει τα φώτα και καλά για να τον αφήσω να στρίψει. Δεν κατάλαβε καλά!
Το αυτοκίνητο είναι της "γειτονιάς" και ο φίλος γνωστή φυσιογνωμία. Μου παίζει και πάλι τα φώτα και εγώ συνεχίζω να μην αφήνω χώρο για να περάσει. Του γνέθω με το χέρι ρωτώντας "που πας?". (είναι η γνωστή κίνηση που ανέλυσα σε προηγούμενο ποστ, όπου στίβεις ένα λεμόνι στον αέρα)
Ανοίγει το παράθυρο και απολογείται:
- Να περάσω...
- Είναι μονόδρομος φίλε εδώ...
- Το γνωρίζω αλλά...
- Κουνάω το κεφάλι γνέφοντας "τι να σου κάνω?" και μένω ήρεμος στη θέση μου
Τότε έρχεται η απάντηση κερασάκι!
- Μένω εδώ 15 χρόνια (λέει ο τύπος)
Πραγματικά μένω άναυδος!
- Και?!!!??!?!?! Ίσα ίσα που θα έπρεπε να το γνωρίζεις!
- Θα γίνει κάτι δηλαδή αν κάνεις λίγο πίσω για να περάσω?
Θα γίνει...θα θιχτεί ο εγωισμός μου!
- Φυσικά και όχι, δεν υπάρχει πρόβλημα, απλά δεν σημαίνει κάτι νομίζω το πως μένεις στη γειτονιά....Τα σήματα ισχίουν για όλους νομιζω...
Προφανώς ενοχλημένος από την εξυπνάδα που του πούλησα κάνει να φύγει...
Έ ρε κάτι ζώα θεέ μου! μονολογώ...
Φταίω εγώ που τους κολαντρύζω? Αν τύχαινε η κακία στιγμή που λένε και έστριβε ένα περιπολικό τα ίδια θα έλεγε? Ή μήπως ότι πρώτη φορά περνάει από εδώ και μπερδεύτηκε μέσα στα στενά?
Τον επόμενο θα τον κολαντρύσω πολύ χειρότερα. Τους το χρωστάω εξάλλου. Την είχα πατήσει σε κάποιο χωριό της χαλκιδικής που πάνω στο δρόμο της παραλίας δεν υπήρχε σήμανση και πήρα τον μπούλο κοινώς και αναγκάστηκα να την πάρω όλη με την όπισθεν όταν βρέθηκε κάποιος εξυπνάκιας οδηγός σαν κι εμένα. Έτσι και εγώ με τη σειρά μου θα είμαι χαλαρός όπως και σήμερα, και την κατάλληλη στιγμή ή την παίρνεις όλη φίλε με την όπισθεν τώρα ή φωνάζουμε την τροχαία και τα βρίσκουμε. Εγώ δεν κουνιέμαι ρούπι! (Απλά να μην βιάζομαι για να το ευχαριστηθώ)

3 Μπηχτές:

Xristos είπε...

"Μένω εδώ 15 χρόνια"???
ε ρε κάτι δικαιολογίες που βρίσκει ο κόσμος...
Έχει γεμίσει ο κόσμος...ζώα...
Υπομονή και επιμονή!

Γιώργος είπε...

και εγώ κάπου τόσα μένω ...
έπρεπε να περάσει αυτός που θα είχε τα περισσότερα χρόνια μάλλον!

- ποσα χρονια εχεις εσυ φιλε?
- 15 χρονια 5 μηνες 22 μερες και 18 ωρες
- αχ με περνας! οριστε, μπορεις να πας οπου θελεις τοτε!

beth είπε...

e einai ayto pou leme
sto xwrio mou eimai kanw oti 8elw

eleos