Δευτέρα 12 Μαΐου 2008

Windows Vista Service Pack 1

Η έκδοση του Windows Vista Service Pack 1 ήταν update που περίμεναν οι χρήστες των Vista αρκετό καιρό. Ήταν όμως και η και το τέλος δύο γνωστών anti-activation exploits. Το Grace Timer exploit και το Paradox OEM BIOS activation crack. Όσοι όμως πίστευαν πως θα κρατήσουν τα παράνομα windows αν δεν κάνουν εγκατάσταση το Service Pack 1 κάνουν λάθος.
Αυτό γιατί η Microsoft έδωσε σιωπηρά ένα anti-hack detection update μέσω του Windows Update. Όσοι έχετε επιλέξει να γίνονται αυτόματα οι αναβαθμίσεις το έχετε είδη εγκαταστήσει.
Αν έχετε επιλέξει να γίνονται manual τα updates τότε προσέξτε να μην εγκαταστήσετε το KB940510 update.

4 Μπηχτές:

mahler76 είπε...

Εγώ πάντως δεν είδα πρόβλημα με τα δικά μου αυθεντικά Svista όταν έβαλα το sp1. βασικά ούτε κωδικούς μου ζήτησε ποτε ούτε activation...τι περίεργο.

Γιώργος είπε...

εχμμμ!
Δεν αναφερομαι σε αυθεντικα Svista !
αλλα μην το πεις πουθενα :P
ναι...
μιλαω για πειρατικα windows τα οποια μετα το sp1 χανεις την "αυθεντικοτητα" τους

mahler76 είπε...

Μα κι εγώ για το ίδιο πράγμα μιλάω απλά δεν ήθελα να το πώ ξεκάθαρα. χαχαχα

Γιώργος είπε...

Τότε είναι όντως περίεργο...
εγώ προσωπικά δεν τα χρησιμοποιώ πάντως και ούτε πρόκειται!