Πέμπτη 15 Μαΐου 2008

ΙδιογράφΩς ( για το http://autographcollectors.blogspot.com/ )



Σε απάντηση της πρόσκλησης της φίλης μπλόγκερ beth αναρτώ ένα χειρόγραφο με τη σειρά μου!
Οι κανόνες :

1. Γράψε.
2. Σκάναρε.
3. Πόσταρε.
4. Ειδοποίησε, αναφέροντας ότι είναι για το http://www.autographcollectors.blogspot.com/
5. Προσκάλεσε και άλλους 5 να συμμετέχουν!

Έτσι θα προσκαλέσω τον Acro , τον Demelene , την Tanila , και το Adespoto .


Χωρις να ειναι και υποχρεωμενοι φυσικα να απαντησουν σε αυτο το παιχνιδι.

12 Μπηχτές:

mahler76 είπε...

Όντως από γραφικό χαρακτήρα σκίζεις!!!
Τελικά ο χειρότερος είμαι εγώ!!!
Καλή σου μέρα.

Tanila είπε...

Εεεεεεεε
Μερσί γα την πρόσκληση αλλά δε μπορώ. Εμπλέκει μη προσβάσιμη τεχνολογια σε μένα την κατσίκα.
Συγκεκριμενα εχω πρόβλημα με το "σκάναρε".

Γιώργος είπε...

@Tanila

Δεν πειραζει βρε κοπελα μου :)
Υπαρχουν και ψηφιακες φωτογραφικες μηχανες !!! εγω τουλαχιστον ετσι το εκανα :)
Καλημερα και παλι!

Demelene είπε...

Γιώργο ευχαριστώ αλλά δεν θα συμμετάσχω.

1)Στυλό πιάνω μόνο για το κράτος.Ναι είμαι καταστραμένος
2)Δεν μαρέσουν αυτά τα διάδωσε τα κτλ κτλ.
3)Δεν έχω scanner.

Ευχαριστώ και πάλι.

Tanila είπε...

Θαυμάσια!
Ελπίζω να μου αγοράσεις μια καλή ψηφιακή, και όχι καμιά μπαγκατέλα!

Γιώργος είπε...

Φυσικα Tanila μου!
περιμενε περιμενε!

Acro είπε...

και αν υποκλέψεις το γραφικό χαρακτήρα και πλαστογραφήσεις υπογραφή;
Που να ποστάρω; Όχι στο blog μου πάντως, θα είναι εντελώς άσχετο...
Γενικά sorry αλλά δεν πολυσυμμετέχω σε blogoπαίχνιδα... (αν και με τιμά η πρόσκληση σε βεβαιώ:))

Γιώργος είπε...

Φίλτατε Acro οι κανονες ειναι οι παρακατω:
1. Γράψε.
2. Σκάναρε.
3. Πόσταρε.
4. Ειδοποίησε, αναφέροντας ότι είναι για το http://www.autographcollectors.blogspot.com/
5. Προσκάλεσε και άλλους 5 να συμμετέχουν!

τωρα ο καθενας το εκλαμβανει διαφορετικα:P
εγω το ανεβασα στο blog μου και ο επομενος λογικα το ανεβαζει στο δικο του, και καλει οποιον αλλον θελει...
μην φανταστεις παντως ...ουτε εγω τρελαινομουν για κατι τετοιο ..απλα ειμεθα και ευγενικοι πανω απολα:)

beth είπε...

pragmatika giwrgo exeis poli wraio grafiko xaraktira

8a paw na brw enan eidiko.. na mas pei ti kribeis ba8ia mesa sou :P:P:P

Γιώργος είπε...

Το μονο πραγμα που δεν εχω ειναι ο γραφικος χαρακτηρας...αλλα πραγματα ισως ειναι πιο ωραια πανω μου....αλλα δεν με πειθεις για τον γραφικο χαρακτηρα:P

Autographcollectors είπε...

Mην ανησυχείς για τον γραφικό σου χαρακτήρα. Δεν κάνουμε διαγωνισμό καλλιγραφίας...
:)
Σ' ευχαριστούμε πολύ για την συμμετοχή σου στο "Ιδιογράφως".
Το σημείωμά σου αναρτήθηκε στο blog.

Γιώργος είπε...

:-)