Πέμπτη 5 Ιουνίου 2008

Δεν είναι δικός σου ο δρόμος κύριε μου!!!!!



Η διαδρομή γνωστή(γυρνώντας απο τη σχολή προς Θεσσαλονίκη), βρίσκομαι αμέσως μετά το αεροδρόμιο και λίγο πριν την Ιντερσαλόνικα. Από εκεί συνήθως στρίβω δεξιά για να βγω στον περιφερειακό μετά απο 3 λεπτά και είναι πολύ ήσυχος δρόμος....
100 μέτρα πριν φτάσω στο φανάρι και αφού οι λωρίδες από 3 έχουν γίνει πλέον 2 και παρατηρώ να δω πότε επιτέλους θα μου "χωθεί" ο ταρίφας που συνεχίζει να κινείται δεξία μου περιμένει να βγει ένας κύριος από ένα πολύ μικρό στενό ακριβώς στο σημείο που κλείνει ο δρόμος....
Εγώ πηγαίνω με 90 και προτεραιότητα έχω φυσικά φυσικά και αυτοκίνητα που έρχονται απο πίσω μου, και έναν ταρίφα που τελικά πλακώθηκε στα φρένα για να μην πέσει πάνω μου....
Του παίζω τα φώτα για να ΜΗΝ βγει, γιατι θα αναγκαστώ να κόψω στα 20χμλ από τα 90 με τον ταρίφα να πλησιάζει απειλητικά πίσω μου και ο κυριούλης όχι απλά με γράφει στα αρχίδια του, αλλά μου κουνάει και το χέρι κάνοντας μου νόημα να τον προσπεράσω....φυσικά πέφτει το απαραίτητο κορνάρισμα, φώτα κλπ γιατί πραγματικά με εκνεύρισε! Άντε πες δεν είχε ιδιαίτερη κίνηση ο δρόμος και κατάφερα και άλλαξα λωρίδα (αν και την τελευταία στιγμή) γιατί πραγματικά δεν περίμενα να πεταχτεί σαν ΜΑΛΑΚΑΣ. Αλλά να μου κάνει νόημα ότι και καλά μπορώ να προσπεράσω και τι κάνω έτσι? και διάφορες άλλες χειρονομίες?
περιττώ να σας πω πως δεν έστριψα τελικά και ακολούθησε πολύ βρησίδι στο επόμενο φανάρι!
Ακόμη επιμένει ο συμπαθητικός κυριούλης ότι έχει δίκιο επειδή οδηγάει 45 χρόνια....και?
Λέει πουθενά πως πρέπει να αλλάξω αναγκαστικά πορεία για να βγείς εσύ μέσα από το κωλοστενό σου ενώ εγώ θέλω να στρίψω στα 50 μέτρα?
Αμ το άλλο? Θα ήθελα να είχα λεφτά για να μπορέσω να βάλω στοίχημα με τον επόμενο που θα ισχυριστεί πως γνωρίζει να οδηγάει επειδή απλά οδηγάει 20 και 40 χρόνια, και να του δώσω 1000 ευρώ να πάει να εξεταστεί στην οδήγηση!!!! Να του τα πλήρωνα εγώ βρε αδερφέ!!! Αλλά! Σε περίπτωση που τον έκοβαν να καθόταν να τον γα**σω!(έστω κάτι σχετικό....μιας και προτιμώ τα κοριτσάκια) Μα έλεος...αυτοί πρώτοι πρώτοι θα έπρεπε να ξέρουν πως δεν θα έπερναν δίπλωμα αν εξετάζονταν και οδηγούσαν με αυτόν τον τόσο λανθασμένο τρόπο!
Εγώ που προσπαθώ υποτίθεται να οδηγάω σωστά χωρίς να κάνω ιδιαίτερες παραβάσεις(άντε να περάσω λίγο το όριο ταχύτητας και στον περιφερειακό να πάω με 110 αντί των 90) και όλο και κάτι θα αναγκαστείς να κάνεις με τον λάθος τρόπο είτε λογω του δρόμου είτε λόγω κάποιου άλλου οδηγού.
Παιδεία παιδεία και πάλι παιδεία...........μία χώρα που πάσχει από παντού!

*Στην φωτογραφία απεικονίζεται το αυτοκίνητο που οδηγούσε ο συμπαθητικός κυριούλης...

4 Μπηχτές:

Sanity Loss Era είπε...

Επρεπε να μ'εχεις συνοδηγο να δεις τι παθαινε ο κυριουλης!

Γιώργος είπε...

επειδη ντρεπομουν να το πω παραπανω στο ποστ.....
φυσικα πηγαιναμε διπλα διπλα μεχρι το επομενο φαναρι με ανοιχτα παραθυρα και βριζομασταν ενω απο πισω ολοι κορναραν(ναι ντρεπομαι-τωρα...οχι τοτε)
και στο φαναρι αφου ακουσε και τις παναγιτσες του εστριψα και ησυχασα!

Lina είπε...

ααχχχ πόσα έχω βγράψει κιε γώ για τους οδηγούς στο νησί =Ρ

Γιώργος είπε...

καλα αυτοι εκει ειπαμε ....ειναι σιγουρα τρελοι οι ανθρωποι!
οποτε σε καταλαβαινω...