Σάββατο 7 Ιουνίου 2008

BLOGOΠΑΙΧΝΙΔΟ "ΠΑΠΑΡΟΛΟΓΙΕΣ"

Δεν με κάλεσε κάποιος προσωπικά αλλά γιατί να μην πάρω και γω μέρος?:P
Την πρόταση την πήρα από το Blog του Ιστορίες Καθημερινού "S"ουπερ"M"αρκετισμού .
Το point του παιχνιδιού είναι να βρείτε ποια δήλωση είναι αληθινή απο τις 4.

1. Το όνειρο μου ήταν από μικρός να γίνω ποδοσφαιριστής και να παίξω μία μέρα στην Εθνική μας!!

2.Το αγαπημένο μου άθλημα ήταν η ποδηλασία όπου έκανα γύρω στα 50 χλμ και η γλώσσα μου έφτανε μέχρι το πάτωμα μέχρι που τα παράτησα...

3.Οι καλύτερες μου διακοπές το καλοκαίρι ήταν τις χρονιές που ήμουν ομαδάρχης στην κατασκήνωση και τα παιδάκια με είχαν σαν τον μεγάλο τους αδερφό!

4.Είμαι μπάμιας! Ή αλλιώς...την έχω 2 πόντους και γιαυτό τρελαίνομαι και κομπλεξαρίζομαι τόσο με τις γυναίκες, την προσποίηση οργασμού κ.λ.π κ.λ.π!


Περιμένω με ανυπομονυσία τα σχόλια σας με τις πιθανές σωστές απαντήσεις!
Καλώ επίσημα το γυάλινο δάκρυ να συμμετέχει και να μας πουλήσει ψέμα με τη σειρά της:)

*Η σωστή απάντηση θα αποκαλυφθεί από Δευτέρα!

12 Μπηχτές:

child in time είπε...

nomizo pos einai to 3 an kai den se ksero kala tha to afiso stin tixi kalo apogeuma:-)

γυάλινο δάκρυ είπε...

Χμ.. Ταλαντεύομαι ανάμεσα στο 2 κ το 3 αλλά θα πω το 3..

Lina είπε...

to 3?

flako είπε...

to 2...? kati tetoia koufa sou aresoun kai ta vriskeis:P

Xristos είπε...

Το 1 θα πω εγώ...

Xristos είπε...

Το 4 δε σε συμφέρει να το πεις ούτε για πλάκα... :Ρ:Ρ:Ρ

beth είπε...

bre pseytara giwrgaki....
sto blog mou lew "proskalw olous oso exw sta diplana link dld kai esena!!!!

kserw pws den einai i podilasia, to 1 mou kanei ali8ino, e lew to 4..
safws:p

Γιώργος είπε...

@beth
μπορει να εχεις και δικιο.
ισως να μην το ειδα....ασε που τα δικα μου Links εξαφανιστηκαν ενω προσπαθουσα να αλλαξω template!

Οσο για το 4 που ειπες.....
τι να σου πω...
θα μαθεις αυριο, το απογευματακι!
Καλη επιτυχια!

Ανώνυμος είπε...

to 1o den isxiei giati den sou arese aneka8en to podosfero

to 3o den isxiei giati to na exeis pitsirikia na sou spane ta @@ den einai kai oti kalitero 8es

4o tin exeis megali (to 3erw apo prwsopiki empeiria)

ara to 2o

Xristos είπε...

Αποκαλύψεις...

Γιώργος είπε...

@vag_vagenes
4o tin exeis megali (to 3erw apo prwsopiki empeiria)

κατι θα γνωριζεις εσυ παραπανω τοτε! ;P

για τα υπολοιπα κανενα απολυτως σχολιο...
η αληθεια θα λαμψει αυριο!

Ανώνυμος είπε...

Το 3 δεν μπορεί να είναι. Από την στιγμή που διατηρείς blog δεν πρέπει να είσαι σοβαρό άτομο και κατ’ επέκταση υπεύθυνο για να προσέχεις παιδάκια.
Το 1 δεν είναι σίγουρα μιας και είσαι γέρος
Ταλαντεύομαι μεταξύ δήλωσης 2 και 4 μιας και στην 2 η γλώσσα σου είναι τόσο μεγάλη όσο θ’ άπρεπε να η π…. στη δήλωση 4.