Κυριακή 8 Ιουνίου 2008

Αυπνίες



Καλημέρα σας! Είναι 6:18 και δεν έχω κλείσει μάτι....θυμήθηκα πριν κοιμηθώ να ετοιμάσω κανένα σκονάκι για τη Φυσική που γράφω σήμερα και το scanner πήρε φωτιά! :P
Δεν έχω διάθεση για ύπνο και το σκέφτομαι, το ξανασκέφτομαι, λέω δεν γίνεται, πρέπει να γράψω κάτι γιατί αλλιώς θα την πέσω στο κρεβάτι και δεν θα σηκωθώ ούτε αύριο!
Μ'αρέσει πολύ πάντως αυτή η ώρα. Έχει καταπληκτική δροσιά, ησυχία και το μόνο πράγμα που ακούς εδώ και κανένα μισάωρο είναι τα πουλιά. Τέτοιες ώρες το ευχαριστιέμαι ακόμη περισσότερο όταν είναι κατακαλόκαιρο γιατί σε σχέση με όλη την υπόλοιπη μέρα και νύχτα είναι οι πιο δροσερές στιγμές της.
Καλή μου επιτυχία για ακόμη μία φορά, και σιγά σιγά λέω να ετοιμάσω ένα γλυκό χωρίς για να ανοίξει το ματάκι. Αχ! Να είχαμε και μία μπουγατσούλα!(με κρέμα φυσικά!)
ΚΑΛΗΜΕΡΕΣΣΣΣ!!!!!!

7 Μπηχτές:

Xristos είπε...

Καλημέρα, καλη επιτυχια...
Και κάποιος άλλος δεν κοιμήθηκε για κάποιον παρόμμοιο λόγο... Αλλά δεν έχω φτιάξει σκονάκια..
Προλαβαίνω, λες;

γυάλινο δάκρυ είπε...

Επειδή μάλλον θα έχεις ήδη γράψει, καλά αποτελέσματα! Κανονικά θα έπρεπε να κάνω κι εγώ ένα παρόμοιο σχόλιο με το δικό σου μια κια μου δίνεται η ευκαιρία να πάρω το αίμα μου πίσω, αλλά έχε χάρη που είμαι ανώτερος άνθρωπος!! :P :P :P
Καλή ξεκούραση..

Γιώργος είπε...

ευχαριστω.
τα αποτελεσματα δεν θα ειναι καλα.
και στα 2 κοβομαι στο τσακ.
το κεφαλι ποναει. τα ματια κλεινουν.εχω και τους δικους μου να αναζητουν τον αδερφο μου και να χτυπαν συνεχεια τα τηλεφωνα..
τα νευρα μου ειναι κροσια ..κατα τα αλλα παντως ολα καλα!
α! κι αν θελεις να κανεις σχολια παρομοια με το δικο μου κανενα απολυτως προβλημα!

Sanity Loss Era είπε...

Αυτο το προβλημα της αυπνιας το εχω χρονια τωρα. Με πιανει ξαφνικα και κραταααααει. Και γω εγραφα σημερα και για καλη μου τυχη δεν ειχαμε επιτηρητες. Φαντασου τι εγινε.

Γιώργος είπε...

@xristos
Καλη μερα και καλη επτυχια και σε σενα.(ελπιζω να τα πηγες καλυτερα απο εμενα και επισης να προλαβες να εφτιαξες και κανενα σκονακι;))

@γυάλινο δάκρυ
ευχαριστω - επισης!

@Sanity Loss Era
Χωρις επιτηρητες?!?!?!
Τι ειπες τωρα?!?!

Sanity Loss Era είπε...

Οπως τ'ακους. Ερχοταν που και που μια καριολα απο τη διπλανη αιθουσα και μετα στο τελος οταν τελειωσαν οι διπλα ηρθε σε μας,αλλα κλαιν. Μπουρδελο λεμε!! Α! Και η μπουγατσα με τυρι φυσικα. Μη ρωτησεις τι τυρι!

Γιώργος είπε...

δεν ειμαι Αθηναιος για να ρωτησω τι τυρι καλε:P