Τρίτη 1 Ιουλίου 2008

Blogoπαιχνικο Again !

Μετά από πρόσκληση της φίλης δεν μπορούσα να αρνηθώ και πήρα και γω μέρος φυσικά (όχι που θα την γλιτώνατε!)

Το ερωτηματολόγιο που ακολουθεί, είναι προχείρως μεν, ορεξάτως

δε δημιουργημένο

από 127 βιοχημικούς και ερευνητές τής πυρηνικής φυσικής...

Μην ανησυχείτε, αν οι απαντήσεις σας δεν είναι σωστές

δε θα μείνετε στην ίδια τάξη...

Λοιπόν,

οι όροι είναι απλοί...



1 Ο καλεσμένος -η, κάνει ανάρτηση με το ερωτηματολόγιο που ακολουθεί.


2 Δίνει τις απαντήσεις του στα σχόλια τής ανάρτησής του, σε αυτόν που τον κάλεσε,

και κυρίως πάντα, στο xeblogarisma.


3 Καλεί 3-7 να κάνουν το ίδιο.


4 Στην ανάρτηση του δεν ξεχνά να βάλει τη διεύθυνση του xeblogarisma

για τη διευκόλυνση τού παιχνιδιού και των 127 κριτών...



xeblogarisma.blogspot.com/παιχνίδι




Για να σας δούμε....



1. ΣΕΞ...

α) είμαι γυναίκα με προτίμηση στους άντρες
β) είμαι άντρας με προτίμηση στις γυναίκες
γ) είμαι γυναίκα με προτίμηση στις γυναίκες
δ)είμαι άντρας με προτίμηση στους άντρες
ε) είμαι απ΄ όλα με προτίμηση σε όλα

χμμμμ....θα πω με σιγουριά το β
Δλδ πόσο σίγουρος μπορεί να είναι κάποιος αν δεν έχει δοκιμάσει?

2. HOBBY

α) μαγειρική - γυμναστήριο
β) μασάζ - ποδηλασία
γ) ταξίδια - τοξοβολία
δ) συναυλίες - κολύμπι
ε) μοντελισμός - βόλτες με το σκάφος

Το πρώτο μισό του α, το πρωτο μισό του β, το πρώτο μισό του γ, το πρώτο μισό του δ, και ελπίζω σε λίγο καιρό να μπορώ να πω και το δεύτερο μισό του ε.

3. ΤΕΧΝΗ

α) μουσική
β) χορός
γ) κινηματογράφος - θέατρο
δ) λογοτεχνία
ε) ζωγραφική - γλυπτική - αρχιτεκτονική

Το α δαγκωτό.Δεν μπορώ να ζήσω χωρίς μουσική.

4. ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΠΕΠΟΙΘΗΣΕΙΣ

α) αριστερά
β) κεντροαριστερά
γ) κεντροδεξιά
δ) δεξιά
ε) πάρτο αλλιώς

Δεν γνωρίζω - Δεν απαντώ
Για το γαμώτο θα πω το ε.

5. ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑ

α) μαθηματικά - γεωμετρία
β) χημεία - φυσική
γ) έκθεση και γλώσσα
δ) ιστορία - γεωγραφία
ε) θρησκευτικά και γυμναστική

Αγαπημένο τι ? Πλάκα μας κάνει ο συγγραφεύς!
Ελπίζω παρακάτω να υπάρχει ερώτηση για την αγαπημένη μου στάση στο sex!


6. ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ PET

α) γατάκι
β) σκυλάκι
γ) ψαράκι
δ) πουλάκι
ε) κροκοδειλάκι


Φυσικά και το β! Το α είναι πιο ζηλιάρικο και απο τις γυναίκες, το ψαράκι δεν θυμάται και έτσι δεν θα έχω ιδιαίτερη σημασία για αυτό, το γ το έχω και από μόνος μου και το ε νομίζω πως μπορεί να με φάει μετά από καιρό, όταν πια δεν θα έχει υποκοριστικό!

7. ΔΙΑΚΟΠΕΣ

α) στη θάλασσα
β) στο βουνό
γ) στη Μύκονο
δ) στη Γαύδο
ε) στην Αθήνα

Το α και το β.
Με τη ζυγαριά να γέρνει στο α.

8. ΧΡΩΜΑ

α) λευκό
β) κόκκινο
γ) μοβ
δ) μπλε
ε) μαύρο

Το ε.-

9. ΣΗΜΕΙΟ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ

α) κρεβατοκάμαρα
β) κουζίνα
γ) τουαλέτα
δ) σαλόνι
ε) πατάρι

Για sex ελπίζω εννοεί ο ποιητής ε?
Σε όλα! καλά καλά...εκτός από το πατάρι!

10. Η ΕΠΟΜΕΝΗ ΣΧΕΣΗ ΜΟΥ, ΘΕΛΩ ΝΑ ΚΡΑΤΗΣΕΙ

α) 7 ώρες
β) 7 ημέρες
γ) 7 μήνες
δ) πάνω από 7 χρόνια
ε) ε, όχι και 7 χρόνια._

Μου βάζεις δύσκολα...και πιθανόν να διαβάζει μία από αυτές το blog μου!
7 να είναι οι ώρες της μήπως?



Ευχαριστώ πολύ για την πρόσκληση, το καταευχαριστήθηκα, αν και λείπουν οι sexουαλικές ερωτήσεις!
Καλώ με την σειρά μου όλους όσους θέλουν να πάρουν μέρος και βρίσκονται ή όχι στα λινκς στη STBD side του blog !