Παρασκευή 16 Μαΐου 2008

Οδήγηση + ΖΩΑ

Καλησπέρα σε όλους.
Παρακάτω θα αναλύσω ένα περιστατικό που έγινε προ λίγου (γυρνώντας απο τη σχολή).
Είμαι λοιπόν στο δρόμο για Νέους Επιβάτες απο Αγ.Τριάδα και καθώς κινούμαι ακριβώς μπροστά μου βρίσκονται γύρω στα 10 αυτοκίνητα και μπροστά τους προπορεύεται ένα φορτηγό.
Για όσους γνωρίζουν τον δρόμο, ξέρουν πολύ καλά ότι δεν είναι και το καλύτερο σημείο για προσπέραση αν και αναγκάζεσαι μερικές φορές. (είναι εννοείται καθόλα παράνομο επειδή υπάρχει διπλή διαχωριστική γραμμή)
Στο θέμα μας λοιπόν! Προσπερνάει ένας γρήγορος (παλικάρι απο τη σχολή - να το κάνει ο Θεός παλικάρι δηλαδή...) , δεν δίνω ιδιαίτερη σημασία....κουνάω απλά το κεφάλι...και συνεχίζω πολύ ήρεμα το δρόμο μου.
Έρχεται και ένας δεύτερος ...μία από τα ίδια....δεν δίνω ιδιαίτερη σημασία...
Έρχεται και ο τρίτος....τον σταμπάρω απο τον καθρέφτη και ενώ είμαστε σταματημένοι το μπροστινό αυτοκίνητο ξεκινάει και ξεκινάω και εγώ κανονικότατα ενώ από το αντίθετο ρεύμα έρχεται αυτοκίνητο....Ο τύπος τα χάνει και έρχεται και σταματάει ακριβώς δίπλα μου στα αριστερά ενώ βρίσκεται στην κυριολεξία στη μέση του δρόμου. Και ακριβώς εδώ είναι το αστείο της όλης υπόθεσης!!! Μου κάνει χειρονομία και λέει κάτι!!! Προσπαθώντας να διαβάσω τα χείλη του καταλαβαίνω ότι λέει "νασνδση φφγαμηφφ τιτοοσδηδνδνδν" ....
Μάααλιστα..... καλά του λέω εγώ μαλάκας είμαι που περιμένω? Και στην τελική ΠΟΥ ΣΤΟ ΔΙΑΟΛΟ θα πας?
Απάντηση: Μα δεν βλέπεις ότι προσπερνάω?

....^^^^*&^^@&***&$)_*@*%^@#*(&)^#(*^@*^($*(!&**(#^%(*#&^$
%$^%^$%$***)*@!@@#$%()_))(*&^%$#&&*^**&(*^&*%%^#%#%&(_!

Τα σχόλια δικά σας!